Het kan voorkomen dat er dingen gebeuren die u als onjuist of onterecht ervaart. In dat geval willen we dat graag van u weten. U kunt daarvoor contact met ons opnemen. Heeft u geen klacht, maar wilt u ons wel een tip geven? Laat ons dat dan ook weten.

Klacht indienen

Als u een klacht hebt over de dienstverlening van Debitum Amsterdam, kunt u deze per e-mail of brief indienen:

E-mailklacht@debitumamsterdam.nl

Per brief:
Debitum Amsterdam
t.a.v. de klachtencoördinator
p/a Elzenhagensingel 757
1022 LA  Amsterdam

Om met uw klacht aan de slag te gaan, hebben wij een aantal gegevens nodig:

o Uw naam, adres, telefoonnummer en/of e-mailadres;
o De datum van de gebeurtenis waarover de klacht gaat;
o De naam van de persoon of waar de klacht over gaat;
o Wat er gebeurd is.

Contact binnen 5 werkdagen
Binnen vijf werkdagen nemen wij contact met u op. Dit gebeurt per e-mail of telefonisch.